כל מה שצריך לדעת על מוקד שירות

מוקד שירות טלפוני יכול להיות אחראי על שיחות נכנסות ויוצאות. ההבדל הוא שאת השיחות היוצאות מבצע בדרך כלל מוקד שהמטרה שלו היא להתמקד בגיוס לקוחות ומכירת מוצרים או שירותים, בעוד את השיחות הנכנסות מקבלים נציגי שירות שמתמחים בשירות לקוחות. בנוסף, כדאי לדעת שבעלי עסקים יכולים להציע רק מוקד של מוקד שירות טלפוני או לשלב אותו עם מוקד שירות פרונטאלי.

אחת הסוגיות החשובות בנוגע לנושא של מוקד שירות היא האם להפעיל אותו באמצעות כוח אדם וגיוס עובדים, או שמא לבסס כל סוג של מוקד שירות טלפוני על מענה ממוחשב בלבד. מטבע הדברים, לכל אפשרות יש יתרונות וחסרונות אחרים: מענה ממוחשב הוא זמין וזול יותר, בעוד מענה אנושי נתפס כמקצועי וגם מסייע לגייס לקוחות חדשים ולשמר לקוחות קיימים.

כמה עולה להקים כל סוג של מוקד שירות?

הקמת מוקד שירות היא חלק בלתי נפרד מרשימת השיקולים של העסק המודרני. עוד לפני שנכנסים אל עובי הקורה ובוחרים איזה סוג של מוקד שירות להקים וכמה להשקיע בו, צריך להבין את החשיבות שלו עבור הלקוחות. אצל רוב סוגי הלקוחות, האופי של מוקד שירות משפיע במידה רבה על הרושם הראשוני מהעסק. לכן, מוקד שירות מקצועי ומקיף מעודד לקוחות לרכוש מוצרים ושירותים וכך משפר את היעילות של העסק גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך.

מכאן והלאה, אכן צריך לבחון כל מקרה לגופו על מנת להחליט איזה סוג של מוקד שירות להקים. הקמת מוקד שירות פרונטאלי תהיה הכי יקרה, בעוד מענה טלפוני ממוחשב יהיה הכי זול. אבל אם רוצים לשלב בין מחיר ויעילות, בוחרים מוקד שירות אנושי במודל של מיקור חוץ.

להשאיר תגובה

היכנס באמצעות אחת השיטות האלה כדי לפרסם את התגובה שלך:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s