יועץ מיגון

איש המקצוע שידאג למרחב מוגן ראוי

כידוע, החוק בישראל קובע שבכל סוג של מבנה, בין אם מדובר במבנה מגורים או מבנה ציבורי, קיימת חובה להימצאות מרחב מוגן. תכנון המרחב המוגן הזה, שיכול להיות מקלט רחב מימדים או ממ"ד קטן, דורש ידע מקצועי, יכולת תכנון ושיתוף פעולה עם כל הגורמים העוסקים בבניית המבנה. לשם יצירת מרחב מוגן על הצד הטוב ביותר, אנשים רבים המתכננים לבנות מבנה כלשהו נעזרים ביועץ מיגון, שהוא איש מקצוע מתחום ההנדסה או האדריכלות, אשר יכול לתכנן ולייעץ בכל הנוגע למרחב המוגן.

באילו נושאים עוסק יועץ המיגון?

יועץ מיגון, כחלק מעבודתו, עוסק בייעוץ ובניהול של בניית המרחב המוגן במספר אספקטים:

  • השתלבות המרחב המוגן עם המבנה כולו – לבניית מרחב מוגן יש קריטריונים נוקשים הקבועים בחוק, שאינם תמיד עולים בקנה אחד עם התכנון האדריכלי של הבניין. כדי לפתור בעיה זו וליהנות גם ממבנה אסתטי וגם ממרחב מוגן בטוח, ניתן להיעזר ביועץ מיגון.
  • ייעוץ לבנייה איכותית – בנייה של ממ"ד או של מקלט נעשית באמצעות מגוון של חומרים ושל טכנולוגיות. יועץ המיגון בא לעזרתכם בבחירת האמצעים המתאימים לבניית המרחב המוגן על הצד הטוב ביותר.
  • ניהול הפרויקט מול הרשויות – כל מרחב מוגן דורש אישורים מיוחדים מפיקוד העורף ומרשויות נוספות כדי לצאת לדרך. יועץ המיגון מסייע בקבלת כל האישורים הנדרשים.

    יועץ מיגון.jpg

יועץ טוב זו הגנה טובה

בחירה ביועץ מיגון איכותי מאפשרת ליהנות מרא שקט בנוגע לבטיחות וחוזק המרחב המוגן שאתם מתכננים לבנות. לכן, חשוב להשקיע מאמצים ומשאבים מתאימים כדי לבחור יועץ איכותי. כדאי תמיד לבחור ביועץ בעל ניסיון ספציפי בתחום ייעוץ המיגון, שיש לו גם רקע מתאים בתחום הבנייה, האדריכלות או הנדסת בניין – כך שהידע שלו יקיף את כל התחומים.

כתיבת תגובה