מנורת מלח מהיבואן

סובלים מבעיות נשימה? יש פתרון

מערכת הנשימה היא אולי המערכת החשובה ביותר בגופנו. היא מאפשרת לנו לנשום עמוק, להכניס פנימה אוויר צלול ונקי ולספק חמצן לכל תאי הגוף. כל בעיה קטנה במערכת הנשימה יכולה לגרום לסבל רב וקשיים בכל פעולה ביום יום. לכן, לא פלא שרבים מחפשים אחר פתרונות נוספים, מעבר לתרופות ולטיפולים הקונבנציונאליים שיוכלו לסייע במצבים כאלו. בעיות נשימה יכולות להיות ממש מחלות כמו אסתמה ו-COPD, או סתם תקופה של גודש באף, שיעולים וקשיי נשימה. כך או כך, אחד הפתרונות היעילים ביותר לסיוע לנשימה תקינה ונקייה הוא רכישה של מנורת מלח מהיבואן.

מנורת מלח מהיבואן.jpg

מהי מנורת מלח וכיצד היא עוזרת?

מנורת מלח היא מנורה העשויה מגביש או מגבישי מלח. מנורה זו פועלת כך שכאשר היא מודלקת, נפלטים לאוויר החדר סביבה חלקיקים של אותו גביש מלח נקי ונהדר שנחצב בעומק הקרקע. חלקיקים אלו כוללים למשל נתרן כלורי וברום. החלקיקים הללו נקשרים למזהמים פוטנציאליים באוויר החדר וצונחים יחד איתם לקרקע מפאת כובדם. כך, המזהמים האווירניים הללו שקודם היו חופשיים בחלל החדר, לא יכולים להיכנס למערכת הנשימה של השוהים בחדר ולהקשות עוד יותר על הנשימה התקינה שלהם. בצורה כזו גם אפשר למנוע תופעות של אלרגיה או גירויים אסתמטיים למיניהם. האוויר בחדר שבו יש מנורת מלח מהיבואן הוא אוויר נקי יותר וקל יותר לנשימה.

גודל ועיצוב של מנורת מלח

מנורת מלח היא מנורה שיכולה להגיע במגוון עיצובים וגדלים. יש לקחת בחשבון כאשר מזמינים מנורת מלח מהיבואן שככל שגביש המלח גדול יותר, האפקט שהוא מייצר מבחינה בריאותית גדול יותר. כמו כן, ניתן להתאים את עיצוב המנורה לחדר מסוים או להזמין אותה כמתנה שימושית במיוחד לחברים ובני משפחה.

כתיבת תגובה