מתי כדאי לצאת אל טיולים לפיליפינים

מהי העונה לטייל בפיליפינים?

יש מגוון רחב של מקומות שבהם אפשר לטייל בתקופות מסוימות בלבד ולמרות שגם בפיליפינים יש חורף וקיץ, מדובר במדינה טרופית. העונה העמוסה תהיה בין חודשים אפריל-מאי ועד ספטמבר-אוקטובר אך כמובן שכדאי לכם לצאת לטייל מתי שנוח לכם ולא לפסול את יעד הטיול המדהים הזה רק כי אתם מחוץ לטווח. טיולים לפיליפינים תמיד יהיו מהנים ותזכרו שהמדינה טרופית ולכן חם באזור החופים כל הזמן, כאשר אולי מקומות מסוימים כמו היערות הטרופיים יהיו קצת יותר בעייתיים.

כיצד נסגור טיסה לפיליפינים?

כדי לסגור טיסה לפיליפינים אנו ממליצים לכם לקחת את הזמן ולבדוק את מגמת מחירי הטיסה. אמנם כל אחד רוצה לקנות כמה שיותר מהר ולעזוב את הצרה הזו מאחוריו אך אם אתם רוצים לקבל מחיר טוב אתם חייבים לבדוק את המחירים כמה פעמים. טיסות עבור טיולים לפיליפינים יכולות לעלות 800 דולר להלוך חזור והן יכולות להגיע לעתים למחיר של למעלה מ-1000 דולר. לכם חשוב לסגור את הטיסה במחיר שנוח לכם אך אל תתמהמהו יותר מידי, כי המחיר בסוף יעלה. עדיך לקנות כמה חודשים לפני המועד.

מה כדאי להביא לטיולים לפיליפינים?

לטיולים לפיליפינים תהיו חייבים להביא בגד ים ואביזרים לים. אפשר גם לקנות הכול במדינה הזולה הזו אך למי שאוהב את מוצרי הים שלו כדאי להכניס אותם בתוך המזוודה. כמובן שיש להביא את כל הציוד שיתאים לאופי הטיול שלכם, כמו למשל נהלי הליכה ומקלות הליכה אם אתם רוצים לצאת לטרקים ביערות ובהרי הגעש. כמו כן כדאי להביא מטען נייד למצלמה ולטלפון כי אתם לא תפסיקו לצלם בכל רגע ובכל יעד שבו תהיו. מוטב להביא גם כל מיני אביזרים שיעבירו לכם את הנסיעות כמו ספר, MP3 וכן הלאה.

כתיבת תגובה