מענה אנושי לעסקים

מענה אנושי לעסקים יכול לסייע לעסק שלכם להעניק שירות לעוד לקוחות ולהתרחב. נשאלת השאלה האם כדאי לבחור במענה אנושי על פני מענה אוטומטי או שכדאי להשקיע במענה האנושי. זה הזמן להבין מה היתרונות והחסרונות שלהם וכך תוכלו להחליט טוב יותר.

למה מענה אנושי טוב יותר?

מענה אנושי נחשב להרבה יותר טוב ממענה טלפוני אוטומטי והסיבה לכך היא שיש יחס אנושי מצדו של פקיד או מוקדן לפוני. יכול להיות שאותו מוקדן יהיה של העסק ויכול להיות שהוא יהיה חיצוני מטעם שירות מענה אנושי לעסקים, אך בכל זאת מדובר על שירות טוב יותר ממענה אוטומטי ארוך ומעיק. אמנם המענה האוטומטי יכול לספר על פרטים חשובים על העסק ללקוח כמו למשל שעות פתיחה והסברים נוספים וכמובן גם ניתן להשאיר טלפון לחזרה בשעות העבודה, אך אין באמת תחליף למוקדם אנושי שמסביר במילים שלו ונותן יחס אישי.

מה החסרונות של מענה אנושי?

החסרונות של מענה אנושי לעסקים אינם רבים ומתרכזים בעיקר בשניים כשאחד מהם הוא הגדול ביותר והוא המחיר. ככל שיהיו יותר מוקדנים במענה האנושי כך תצטרכו להתמודד עם עלויות גבוהות יותר. אין ספק כי המענה אנושי יכול להיות נפלא עבור העסק אך בסופו של דבר מדובר במענה שיכול להיות יקר מאוד ולהכניס את העסק לתזרים מזומנים שלילי .יחד עם העלויות הגבוהות יש כמובן גם את חסרון התפעול הרי מדובר במרכזייה שצריך להקים ולתחזק מה שכמובן יגבה גם זמן רב וכוח אדם נוסף ולא רק עוד כסף.

כיצד נבחר את המענה המתאים?

בסופו של דבר השאלה האם לבחור מענה אנושי לעסקים או מענה אוטומטי מתאזנת כאשר יש חברות שמעניקות שירות מענה אנושי חיצוני שהעלויות שלו נמוכות יותר. אם העסק שלכם צריך מענה אנושי ואין לו את התקציב המתאים, זו תהיה האפשרות הכי טובה שיש.

כתיבת תגובה