הלוואות לעסקים

האם אפשר לקבל הלוואות לעסקים בתמיכה מגורמים שונים?

לרוב, כאשר אדם מעוניינים ליטול הלוואה, יש לו כמה אפשרויות – הוא יכול לפנות לבנק, הוא יכול לפנות לחברת האשראי, או שהוא יכול לפנות לגופי מימון פרטיים. אולם, מה בנוגע אל הלוואות לעסקים? האם גם כאן אפשר לפנות אך ורק לגופים הללו? האמת היא כמובן, שכאשר מדובר על עסקים – ובעיקר עסקים קטנים ו/או חדשים, אזי יש עוד כמה מקומות שאפשר לפנות אליהם, כדי לקבל תנאים טובים. אז מי מספק כיום הלוואות לעסקים נוסף על הגופים של הזכרנו?

pianowhtside-1000x1000

לפנות למדינה ולשפע של קרנות

קודם כל, הגורם הגדול והמכור ביותר שמספק כיום תנאים נוחים של הלוואות לעסקים זוהי המדינה. מדוע? משום שלמדינה יש אינטרס לאומי שיקומו בה עסקים חדשים – שכן הדבר מאיץ את הכלכלה שלה. לכן, המדינה משתתפת יחד עם הבנקים במימון של הלוואות לעסקים – לרוב המדינה היא זו שמוכנה להקצות חלק ניכר מהערבות במקום בעל העסק, וכך בעצם הבנק נוטל על עצמו סיכון מופחת, וקל לו יותר להעניק את ההלוואה לעסק חדש. התהליך כולו בא בעצם לסגור מעגל של סיוע לעסקים.

מעבר לכך, יש גם לא מעט קרנות פרטיות שמספקות כיום הלוואות לעסקים בתנאי מימון נוחים מאד, עם אחוזי ריבית נמוכים ופריסת תשלומים נדיבה. לא פעם אלו קרנות שבאות לקדם עסקים ממגזר מסוים – עסקים של מיעוטים בישראל, עסקים בניהול נשים, עסקים בפריפריה, ועוד. כמו כן יש קרנות שמקדמות עסקים בתחום מסוים – הייטק, חקלאות, בניין, ועוד.

 

תמיד יש לכם כתובת

כך, אם אתם רוצים ליטול הלוואות לעסקים, דעו שיש לכם כמה כתובות שתוכלו לפנות אליהן בבוא העת. הדבר רק מראה, שאם אתם זקוקים לאשראי לעסק שלכם – יש בהחלט מקומות שיפתחו את דלתם עבורכם, ואתם תוכלו להגשים את חלומכם.

כתיבת תגובה