ניקיון אחרי שיפוץ

טיפים  להזמנת ניקיון אחרי שיפוץ

הזמנה נכונה של ניקיון אחרי שיפוץ יכולה לחסוך לקהל הלקוחות זמן וכסף. הבעיה היא שרוב האנשים לא מתייחסים ברצינות הראויה לשירותי ניקיון מן הסוג הזה, מה גם שיש כאלה שמנסים לחסוך בהוצאות באמצעות ניקיון של הקבלן. זו טעות נפוצה כי שירותי הניקיון של הקבלן לעולם לא יגיעו לאותה רמה של חברת ניקיון מקצועית. הקבלן מנקה את הבית או הנכס בצורה שטחית בלבד ואין לו את הכלים הנדרשים בשביל להתמודד עם הלכלוך שמצטבר אחרי השיפוץ.

הטיפ הכי חשוב בהקשר של הזמנת ניקיון אחרי שיפוץ הוא לעשות זאת מראש ולא לחכות לרגע האחרון. כדאי לתאם ניקיון מול קבלן השיפוצים כדי להבטיח שהחברה תתחיל לעבוד מיד בתום העבודה, לקבל הצעת מחיר מסודרת מ-2-3 חברות שונות לפחות ולהשוות בין המחירים לפי הצרכים האישיים. כך ניתן לחסוך בהוצאות ובזמן ולמנוע מצב שבו החזרה לשגרה מתעכבת בגלל שהבית לא נקי.

ניקיון אחרי שיפוץ

איסוף המלצות על חברת ניקיון

עוד טיפ משמעותי לבחירה נכונה של ניקיון אחרי שיפוץ הוא לאסוף המלצות. כדאי להשתמש בכמה שיותר חוות דעת אובייקטיביות על שירותי חברות ניקיון ברחבי הארץ. אפשר לאסוף המלצות ממקורות מידע שונים כמו חברים, קרובים ובני משפחה או לקרוא חוות דעת ומשובים באתרי האינטרנט. במידה ובוחרים לקרוא מידע על חברת ניקיון באתרי האינטרנט השונים, חשוב לוודא שמדובר באתר אמין ואובייקטיבי.

כמובן שכדאי לתת עדיפות לחברת ניקיון שנמצאת באותו אזור גיאוגרפי. אפשר לבצע פילוח בין חברות ניקיון לפי אזור המרכז, הצפון והדרום או לרדת לרזולוציות נמוכות יותר של סינון לפי עיר מגורים. בסופו של דבר, המטרה של ניקיון אחרי שיפוץ היא לחסוך ללקוחות זמן ולהקל עליהם בטווח הארוך.

כתיבת תגובה